стаття 4 із 23
6
Червень 2019року
корекційна робота

Авторські ігри-медитації — підказки на кожну пору року

У логопедичних групах доцільні «сеанси медитації». Вони дають змогу врівноважити напружених дітей, підтримати скутих і створити необхідний баланс навантаження-розслаблення. Поєднайте вправи з ігровими елементами. Так ви уникнете відчуття примусу — діти залюбки виконуватимуть завдання

Тетяна Косяк , вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 16 «Веселка» компенсуючого типу, м. Новоград-Волинський
Лариса Кучер , музичний керівник дошкільного навчального закладу № 16 «Веселка» компенсуючого типу, м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.
Валентина Дейнеко , вихователь дошкільного навчального закладу № 16 «Веселка» компенсуючого типу, м. Новоград-Волинський, Житомирська обл.

Заохочуйте дошкільників до різних видів музичного мистецтва, застосовуйте розмаїті креативні прийоми, адже це — запорука успішного розвитку їхньої творчої активності. Ігри-медитації якраз стануть у пригоді для роботи в логопедичних групах. Колеги пропонують авторські напрацювання відповідно до пори року

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Без п’яти хвилин відпустка: ігри на майданчику та в залі
№ 6, 2019
Музика для «особливої» дитини