стаття 6 із 23
6
Червень 2019року
поради спеціалістів
STREAM-освіта

STREAM-освіта: образи в знаннях, знання в образах

Ірина Стеценко , науковий співробітник Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України, Київ
Детально про
  1. інтегровану освітню технологію
  2. мистецьку складову
  3. роль кожного напряму STREAM
  4. приклади втілення

У STREAM-освіті всі напрями однаково важливі, але в межах цієї статті зупинимося на двох напрямах та їх інтеграції з іншими: Reading + Writing та ARTs. Дитина «мислить образами, барвами, звуками». Саме в такий спосіб вона сприймає, пізнає навколишній світ. У додатку подано приклад, як за допомогою живопису, поезії та музики можна здивувати дитину, а отже дати поштовх досліджувати світ самостійно

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Музика для «особливої» дитини
№ 6, 2019
Шкереберть на користь: 5 ситуацій, коли врятує не чіткий план, а імпровізація