стаття 10 із 19
4
Квітень 2020року
диво-оркестр
музична історія

Ведмежатко нудьгує

Універсальних сценаріїв, які можна використати у звичайній групі та водночас в інклюзивній — раз, два — та й годі. Пропонуємо сюжет, який розігрують зі словами акторів або без слів. У обох випадках головним виразником характеру стає гра на простому інструменті, а сюжетну канву розгортає Оповідач

Наталія Завісько , старший викладач Львівської національної музичної академії ім. М. Лисенка, співзасновник та головний методист центру музичного розвитку «Темро», Львів

Запропонуйте дітям стати учасниками справжньої театральної постановки. Ба більше — вони зіграють ролі в музичній виставі, де мають не лише зображати героїв історії, а й відтворювати їх звуками. Для цього оберуть відповідні інструменти та гратимуть у «стилі» своїх персонажів

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Компоненти образу в музичному театрі
№ 4, 2020
4 прийоми мнемотехніки для занять у звичайних та інклюзивних групах