стаття 18 із 22
5
Травень 2020року
конспекти занять
візуалізуємо музику

Дощик у музиці

Чи знають діти, що дощик може не лише пустити сльозу, а й показати язичка і всістися на троні? Запропонуйте вихователям виконати ролі Капосного Дощика та Грози, а самі перевтільтеся у Дощика-Музиканта. Закрутіть разом дощову історію, яка поєднує слухання та візуалізацію музики, сюжетну розповідь і театралізацію

Лідія Романчук , музичний керівник дошкільного навчального закладу № 3 «Ладоньки», м. Здолбунів, Рівненська обл.

Замість музичного керівника у музичну залу завітав Дощик-Музикант. А слідом за ним замість вихователів — Капосний Дощик і сувора тітка Гроза. Конспект театралізованого заняття зосереджений на слуханні музики у відеозаписі. У такий спосіб діти «побачили» звучання конкретних композицій. Відтак розмірковували про звучання та «малювали» власний відеоряд, а між цим музикували, виконували ритмічні вправи і танцювали. Скористайтеся готовою розробкою заняття та необхідними відео до нього

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Характер театрального героя: «зчитуємо» емоції та відображаємо їх
№ 5, 2020
Гарне слово