слухання музики
інтеграційні моделі
Інтеграційна модель «Сміливий вершник» для активного слухання музики
«Слухай, слухай, дитинко. Запамʼятовуй музику, щоб не було, як у приказці — чув дзвін, та не знає, де він…» Чи зможе педагог у такий спосіб налаштувати дітей уважно сприймати музику? Очевидно, ні. Тоді як заохотити дітей слухати й чути? Спробуйте інтеграційну модель — активне слухання. Діти проживатимуть музичний твір у тілесних відчуттях, в уяві та з реальними образами — і запамʼятають його надовго
Активне слухання музики добре себе зарекомендувало у форматі «живого» спілкування та онлайн-занять. У статті поетапно розібрані вісім занять, під час яких педагог занурює дітей в атмосферу їзди на конячці та інших тваринах. Діти грають в ігри, імпровізують, рухаються, фантазують, вигадують спектакль та музичні екзерсиси
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ