стаття 13 із 20
2
Лютий 2021року
слухання музики
інтеграційні моделі

Інтеграційна модель «Сміливий вершник» для активного слухання музики

«Слухай, слухай, дитинко. Запамʼятовуй музику, щоб не було, як у приказці — чув дзвін, та не знає, де він…» Чи зможе педагог у такий спосіб налаштувати дітей уважно сприймати музику? Очевидно, ні. Тоді як заохотити дітей слухати й чути? Спробуйте інтеграційну модель — активне слухання. Діти проживатимуть музичний твір у тілесних відчуттях, в уяві та з реальними образами — і запамʼятають його надовго

Ольга Кузовкова , засновник та педагог музично-театральної студії «Жираф», Миколаїв

Активне слухання музики добре себе зарекомендувало у форматі «живого» спілкування та онлайн-занять. У статті поетапно розібрані вісім занять, під час яких педагог занурює дітей в атмосферу їзди на конячці та інших тваринах. Діти грають в ігри, імпровізують, рухаються, фантазують, вигадують спектакль та музичні екзерсиси

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Картотека релаксаційних вправ
№ 2, 2021
Життєві правила для музикантів від Роберта Шумана