Формування навичок рефлексії у дітей: ранкова зустріч «Мистецький досвід»
Під час громадського обговорення нової редакції Базового компонента дошкільної освіти педагогів збентежив пункт про такі вміння дошкільника: «Виявляє елементарні навички рефлексії — обмірковує з іншими свій мистецький досвід, враження, ставлення до мистецької діяльності». Що мали на увазі автори БКДО? Як забезпечити рефлексію дітей? Пропонуємо безпрограшний варіант — регулярно проводьте ранкову зустріч-рефлексію. Як саме — дізнайтеся в статті
Сенс ранкової зустрічі в групі — діти мають змогу долучитися до рефлексії, пригадати й поділитися з іншими власним, самостійно набутим мистецьким досвідом і думками про мистецтво, спільне мистецьке життя в групі, збагатитися від друзів подібним досвідом. У статті — детальний опис структури ранкової зустрічі та її наповнення, наочна схема й таблиця