стаття 2 із 23
5
Травень 2021року
методична бібліотека
рефлексія під час ранкової зустрічі

Формування навичок рефлексії у дітей: ранкова зустріч «Мистецький досвід»

Під час громадського обговорення нової редакції Базового компонента дошкільної освіти педагогів збентежив пункт про такі вміння дошкільника: «Виявляє елементарні навички рефлексії — обмірковує з іншими свій мистецький досвід, враження, ставлення до мистецької діяльності». Що мали на увазі автори БКДО? Як забезпечити рефлексію дітей? Пропонуємо безпрограшний варіант — регулярно проводьте ранкову зустріч-рефлексію. Як саме — дізнайтеся в статті

Антоніна Шевчук , доцент, канд. пед. наук, Київ

Сенс ранкової зустрічі в групі — діти мають змогу долучитися до рефлексії, пригадати й поділитися з іншими власним, самостійно набутим мистецьким досвідом і думками про мистецтво, спільне мистецьке життя в групі, збагатитися від друзів подібним досвідом. У статті — детальний опис структури ранкової зустрічі та її наповнення, наочна схема й таблиця

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Малина для музичного керівника
№ 5, 2021
Володар планів, або Заготовки на 2021/2022 навчальний рік