стаття 12 із 23
5
Травень 2021року
скарбниця досвіду
ритміка

Як організувати заняття з ритміки

Віта, Іра, Алла, Ганна. Віточка, Ірочка, Аллочка, Ганночка. Вловили метр? У першому випадку він був дводольним, у другому — тридольним. І в такий спосіб дітям простіше пояснити цю різницю, аніж суто на прикладі музики. Як ще цікаво розвивати в дітей надважливе відчуття ритму? Як вибудувати структуру заняття з ритміки? Які вправи є домірними тому чи тому віку? Секрети ритмічної «кухні» з методичними порадами та описами вправ — у статті

Людмила Ахлюстіна , музичний керівник закладу дошкільної освіти «Теремок», м. Бровари, Київська обл.

У системі загального музичного розвитку ритміка посідає значне місце. Її мета — навчити дитину відчувати та передавати характер і зміст музики через пластику. На заняттях із ритміки дитина удосконалює цінні для життя уміння й навички: точність та узгодженість рухів, швидкість реакції тощо. Чим наповнити заняття з ритміки залежно від віку дітей — дізнаєтеся від практика

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Музичні нейроігри — знахідка для дистанційки
№ 5, 2021
Вишиванка кольорова. Музичне ютуб-заняття