Як організувати заняття з ритміки
Віта, Іра, Алла, Ганна. Віточка, Ірочка, Аллочка, Ганночка. Вловили метр? У першому випадку він був дводольним, у другому — тридольним. І в такий спосіб дітям простіше пояснити цю різницю, аніж суто на прикладі музики. Як ще цікаво розвивати в дітей надважливе відчуття ритму? Як вибудувати структуру заняття з ритміки? Які вправи є домірними тому чи тому віку? Секрети ритмічної «кухні» з методичними порадами та описами вправ — у статті
У системі загального музичного розвитку ритміка посідає значне місце. Її мета — навчити дитину відчувати та передавати характер і зміст музики через пластику. На заняттях із ритміки дитина удосконалює цінні для життя уміння й навички: точність та узгодженість рухів, швидкість реакції тощо. Чим наповнити заняття з ритміки залежно від віку дітей — дізнаєтеся від практика