Ситуація успіху — трамплін до самовираження дитини
— Дмитрику, ти горланиш і не потрапляєш у ноти! Не підспівуй, ліпше прислухайся, як у Оленки гарно виходить.
— А мамі подобається мій голос...
— Я — музичний керівник і знаю ліпше: Карузо з тебе не вийде!
Кортить припʼясти язика таким горе-педагогам? Ця стаття доведе: добре слово й позитивна емоція навіть «безнадійну» в сенсі обдарованості дитину може окрилити й підштовхнути досягати успіху
Музичний керівник має прагнути, щоб кожен його вихованець був успішним. Коли дитина відчуває смак успіху, то росте з відчуттям радості від подоланих труднощів, стає упевненішою в собі. Підвищується самооцінка дитини, у неї розвивається почуття власної значимості. Автор надає алгоритм створення ситуації успіху в різних видах музичної діяльності: співи, музично-ритмічні рухи, творче музикування, музична гра тощо. Надає приклад, як підбадьорювати та заохочувати дитину в музичній діяльності