Освітня взаємодія по-новому: аналізуємо, аргументуємо, апробуємо
Із листа до редакції: «У методичних рекомендаціях до оновленого БКДО у розділі «Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва» визначені форми та методи формування мистецько-творчої компетентності. Зазначено, що провідними є паузи споглядання та паузи вслуховування. Як їх проводити і коли — на занятті, під час індивідуальної роботи з вихованцями чи у самостійній діяльності? А ще — як організувати таку «новинку», як мистецькі або художньо-педагогічні спілкування?» Вийти з лабіринту нововведень допомагає одна із розробниць Базового компонента
Автор детально характеризує методику проведення пауз вслухання і споглядання, а такожметодику організації мистецьких або художньо-педагогічних спілкувань. Стаття доповнена практичними прикладами, орієнтовними завданнями