стаття 3 із 24
8
Серпень 2021року
поради спеціалістів
імплементація нововведень

Освітня взаємодія по-новому: аналізуємо, аргументуємо, апробуємо

Із листа до редакції: «У методичних рекомендаціях до оновленого БКДО у розділі «Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва» визначені форми та методи формування мистецько-творчої компетентності. Зазначено, що провідними є паузи споглядання та паузи вслуховування. Як їх проводити і коли — на занятті, під час індивідуальної роботи з вихованцями чи у самостійній діяльності? А ще — як організувати таку «новинку», як мистецькі або художньо-педагогічні спілкування?» Вийти з лабіринту нововведень допомагає одна із розробниць Базового компонента

Олена Половіна , завідувач кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, канд. пед. наук, доцент

Автор детально характеризує методику проведення пауз вслухання і споглядання, а такожметодику організації мистецьких або художньо-педагогічних спілкувань. Стаття доповнена практичними прикладами, орієнтовними завданнями

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Вітаємо переможців зіркових тестів!
№ 8, 2021
Прийоми стимулювання інтересу та мотивації дітей до музичної діяльності