стаття 3 із 26
9
Вересень 2021року
методична бібліотека
самооцінювання

Оцінюємо музично-освітнє середовище. Критерії та приклади

Софія Довбня , доцент кафедри педагогіки і психології дошкільної освіти та дитячої творчості НПУ ім. М. П. Драгоманова, канд. пед. наук, Київ
Зі статті дізнайтеся
  1. на які критерії варто звернути увагу музичному керівнику
  2. які правила взаємодії та поведінки в музичній залі встановити
  3. як облаштувати простір для занять музикою
  4. як організувати час і розпорядок дня дітей

У статті — приклади, що відповідають найвищій оцінці якості організації музичного виховання, а також поради, як їх втілити на практиці музичному керівнику

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Результати конкурсу «Карантинний адаптер»
№ 9, 2021
Правила поведінки на музичних заняттях