стаття 9 із 26
9
Вересень 2021року
музично-предметне середовище
ігровий простір

«Халабудна педагогіка» у музичній залі

Щоб дистанціюватися під час карантину, ким тільки ми не пропонували побути дітям: і космонавтами в уявних скафандрах, і супергероями, й інопланетянами, кожен з яких живе на «своїй» планеті, тощо. Деякі ігрові форми дистанціювання так сподобалися дітям, що й у послаблених карантинних обмеженнях продовжуємо їх використовувати. Одна зі знахідок — ігрова хатинка «халабуда»

Ірина Чамор , музичний керівник дошкільного навчального закладу № 25 «Дзвіночок», м. Бахмут, Донецька обл.

Автор розповідає, як саме застосовує халабуди-будиночки у музичній діяльності дошкільників. Надає приклади: спочатку незвичне привітання у стилі Team Cheer (з англ. командні оплески), така собі підбадьорлива загальна кричалка з елементами рухів. Далі — вправи та ігри, під час яких діти взаємодіють, сидячи у своїх будиночках. Доцільно змінювати музично-дидактичні ігри та слухання в будиночку на більш активні рухливі музичні ігри, які «виманюють» дітей зі своїх схованок. Родзинка заняття — спілкування дітей по імпровізованому телефону, а наостанок — гра-рефлексія.

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Поради щодо комунікації з батьками
№ 9, 2021
Безплатні онлайн-ресурси: музична лабораторія Chrome Music Lab