корекційна робота
ігрові прийоми
Заняття на межі фейлу: як урятувати ситуацію
Уявіть: ви розробили сценарій заняття, прописали вправи, дібрали музичний матеріал, просиділи за «мінусівками», виготовили атрибути. А в день заняття діти «не в настрої»: відволікаються, пустують або неохоче беруть участь у запланованих активностях. Що робити? Як із користю провести заняття незалежно від зовнішніх умов?
Описано 5 ситуацій антифейлів: як активізувати цікавість дітей на занятті, здивувати їх сюрпризом, підготувати простір для творчості, придумати несподіваний хід подій та обмінятися енергією
Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Маю акаунт
Увійти
Я – гість
Отримати демодоступ