1
Січень 2024року
конспекти занять
відеозаняття

У пошуках снігу

Поповніть свій ресурсний кейс для роботи в дистанційному форматі в зимовий період конспектом музичного відеозаняття. Поки шукатимете з дітьми, де заховався пухнастий і сріблястий сніжок, зможете і поспівати, і в ритмосніжки пограти

Наталія Андренко , музичний керівник закладу дошкільної освіти № 267, Харків

Конспект музичного відеозаняття для дітей середньої групи


ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:
НАТИСНІТЬ, щоб прочитати ↓

  • формувати музичні та творчі здібності дітей у різних видах музичної діяльності, як‑от: слухання музики, спів, музично-ритмічні рухи;
  • удосконалювати вокальні навички, розвивати звуковисотний слух, музичну пам՚ять;
  • розвивати рухові вміння, зокрема імітаційні рухи; навчати узгоджувати рухи з ритмом та темпом музики;
  • плекати стійкий інтерес до музичної діяльності;
  • активізувати уяву та мислення, спонукати до фантазування;
  • поглиблювати уявлення дітей про природні явища, навколишній світ;
  • спонукати самостійно шукати шляхи розв՚язання проблемних ситуацій;
  • долати емоційне напруження, гармонізувати психоемоційний стан, зміцнювати емоційно-вольову сферу;
  • викликати почуття задоволення та радості від діяльності під час заняття;
  • формувати музичний смак, виховувати любов до музики.

ХІД:

Музичний керівник виконує на фортепіано фрагмент пісні «Сніжок» — муз. Миколи Ведмедері, сл. Катерини Перелісної.

Музичний керівник:

Привіт-привіт, мої малята,

Рада вас я тут вітати!

І раз ви всі біля екрана,

Заняття можем починати!

Перегляньте відеозаняття

На екрані з՚являється анімація із зображенням усміхненого дзвіночка — музичний керівник нібито дзвенить у дзвіночок і сповіщає про початок заняття.

Музичний керівник: Малята, сьогодні попрошу вас про допомогу… За календарем давно зима, а от снігу немає. Де ж він подівся? Ви не знаєте? (Засмучується.) От і я не знаю! Але без снігу і зима — не зима. І настрій не зимовий. Що ж робити? Треба якось це виправляти. Можливо... (Замислюється.) Хм... А якщо ми разом із вами заспіваємо пісеньку, в якій покличемо сніг? Як ви гадаєте, спрацює? (Пауза.) Варто спробувати! Тож будіть ваші голосочки, будемо разом співати пісеньку та закликати сніг.

Пісня «Сніжок». Спочатку музичний керівник ознайомлює дітей із мелодією та текстом кожного куплета й приспіву окремо — текст виводить на екран, щоб батьки могли допомагати дітям підспівувати. Відтак разом виконують пісню повністю.

Музичний керівник: Молодці! Гарна пісенька, але... (озирається на вікно) щось не дуже вона нам допомогла: снігу як не було, так і нема. Доведеться збиратися й вирушати на пошуки снігу. Десь же він заховався! Як гадаєте, де? У лісі? Можливо... Треба перевірити! Ви зі мною? А на чому ж ми поїдемо? Снігу нема, тож на санчатах не вийде. Ой, чуєте? (Лунає гудок паровоза.) Здається, я знаю, на чому ми зможемо доїхати до лісу!

Сядемо у паровозик,

Він до лісу довезе.

В ньому їхати комфортно,

Тож подякуєм за це!

Нумо швиденько всі сідаємо в паровозик! Поїхали! Чух-чух-чух!

Руханка «Паровозик»: на екрані з՚являється відео з паровозиком, під веселу музику діти імітують рух поїзда та підспівують «чух-чух-чух». Наприкінці руханки на екрані з՚являються зображення засніжених ялинок, сніжних заметів.

Музичний керівник: Ну ось ми й у лісі. Зараз роздивимося все довкола. Погляньте, сніг і справді заховався у лісі! (Звучить казкова ніжна мелодія.)

Сніг-сніжок, м՚який, пухнатий

Ліс вдягнув у білі шати.

Мерехтить сніжок казково,

Ліс тепер такий чудовий!

Снігу випало чимало —

І довкола гарно стало.

А ялинки дивовижні,

Мов красуні білосніжні.

Сніг легенький, наче з вати,

(на екрані з՚являється анімація — падає сніг)

Як же скрізь його багато!

Нумо, діти, не чекайте,

Снігу більше набирайте!

Зараз будемо, малята,

У веселі сніжки грати!

Як великий в нас сніжок,

Робим сильний ми хлопок.

Коли ж сніжки в нас маленькі,

То і плескаєм швиденько.

Музично-ритмічна гра «Ритмосніжки». Звучить пісня «Сніг-сніжок засипав поріжок» — муз. Аркадія Філіпенка, сл. Платона Воронька. Коли на екрані з՚являються великі сніжки — діти роблять гучні відокремлені оплески, а коли маленькі — плескають швидко й легко, у ритмі й темпі музики.

Музичний керівник:

А у лісі — просто диво:

Срібно, біло і красиво!

Сніг і справді тут ховався,

Дуже довго залишався.

Діти, нумо всі разом попросимо сніг повернутися до наших дворів: «Снігу-друже, не вагайся і до діток повертайся!». Ну ж бо всі разом, дружно й гучно!

На екрані з՚являється текст «Снігу-друже, не вагайся і до діток повертайся!» — для батьків, щоб вони допомогли дітям повторити слова.

Музичний керівник:

Зачекались вже малята —

Дуже хочуть в сніжки грати!

Чуєте? Сніг щось шепоче,

(прислухається)

Щось сказати дуже хоче.

Внизу екрана з՚являється невеличкий сніжний замет з оченятами та усмішкою. Музичний керівник вдає, ніби слухає, що говорить сніг. Лунає звук нерозбірливого шепотіння.

Музичний керівник:

Сніг сказав, що дуже скоро

Він накриє двір і поле,

Всі дахи на всіх будинках,

Всі дерева та ялинки.

Тільки треба почекати,

Все як слід підготувати.

Ну, а зараз час не гайте,

У санчата всі сідайте!

Внизу екрана між ялинками з՚являються зображення санчат. Звучить весела мелодія.

Музичний керівник:

Я лечу, лечу, лечу —

Накатаюсь досхочу.

Все униз, униз, униз —

Мимо сосен і беріз!

(Грицько Бойко)

На екрані з՚являється відео, на якому діти катаються на санчатах. Звучить весела пісня «Швидкі санчата» — муз. і сл. Ігоря Танчака. Діти уявляють, що теж катаються.

Перегляньте гру «Ритмосніжки»

Музичний керівник:

Час додому повертати,

Будем сніг вже там чекати.

Він недовго відпочине

І впаде до нас з хмарини.

Ми ж терпляче почекаєм,

А поки що заспіваєм.

В паровоз усі сідаєм

І додому повертаєм! Ту-ту!

Фрагмент руханки «Паровозик». На екрані з՚являється відео з паровозиком, під веселу музику діти імітують рух поїзда й підспівують «чух-чух-чух».

Музичний керівник:

До побачення, малята,

Вже недовго вам чекати.

Скоро-скоро, дуже скоро

Сніг засипле все навколо!

Тож ще трішки зачекайте,

До побачення! Бувайте!

Музичний керівник виконує на фортепіано фрагмент пісні «Сніжок». Заняття завершується.