стаття 3 із 20
3
Березень 2021року
майстер-клас
метафоричні асоціативні карти

Метафоричні асоціативні карти «Модуляція в щастя»

Ознайомтеся з авторською методикою роботи з нормотиповими дітьми та «особливчиками» — метафоричні карти в поєднанні з музикою. Ця методика допоможе розібратися в емоціях, подолати булінг у групі, навчити дітей розрізняти назви та звучання музичних інструментів, ефективно залучати всіх у процес гри. Про весь дидактичний потенціал загадкової колоди — у статті

Тетяна Д’яченко , хормейстер, музикотерапевт, голова громадської організації «Особливі серед нас», Чернівці

Метафоричні асоціативні карти — дієвий інструмент у роботі не лише практичного психолога та арт-терапевта, а й музичного керівника ЗДО. Карти можна застосовувати у груповій та індивідуальній роботі з різними віковими категоріями дітей віком 3+. У комплексі з музикою ефективність карт подвоюється, адже коли бракне слів, емоції може передати лише звучання. Дізнайтеся авторську методику використання карт у роботі зі звичайною групою та тією, де є «особлива» дитина

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Конкурсна історія
№ 3, 2021
Як «розфарбувати» музику на заняттях із дітьми раннього віку