стаття 4 із 20
3
Березень 2021року
музично-предметне середовище
звуки й кольори

Як «розфарбувати» музику на заняттях із дітьми раннього віку

Музичний керівник сповнює життя дітей музикою. А що, як цю музику ще й прикрасити різними кольорами? У такий спосіб педагог стимулюватиме синестетичне сприймання дітей, розширюватиме їхній сенсорний досвід. Починати варто вже з раннього віку. Як саме — розказує практик

Ганна Стороженко , музичний керівник дошкільного навчального закладу «Віночок», м. Бровари, Київська обл.

Опис авторської програми, приклади вправ, характеристики «музично-кольорового» реквізиту

Щоб прочитати статтю, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його – зареєструйтеся та отримайте демодоступ
Метафоричні асоціативні карти «Модуляція в щастя»
№ 3, 2021
Орієнтовна циклограма роботи музичного керівника на квітень